ZzZ

I går var en knepig dag, kroppen ville inte hänga med alls trots sömn för en gångs skull. Jag var svag och darrig och yr i huvudet, så antar att det var högt blodtryck pga stressen, + att jag knappt sovit eller ätit antar jag.
Så det blev mest film i soffan, skypande på kvällen, och sen tidig kväll för mig.
Dubbla doser med till hörande hallucinationer, men vad jag sov! Sov i över 11 timmar! Och vaknade upp utan huvudvärk och ångest. Det var t om lätt att gå upp och jag hade t om aptit så det blev en kebab till frukost, haha.
Dubbla doser blev det eftersom även om kroppen var redo att lägga sig och självdö så ville hjärnan gå på högvarv, så den behöver klubbas ner rejält ibland.
Men tvi, vad svårt det var att sova ändå. Ja de två första nätterna försökte jag inte ens sova i sängen, gick bara inte att lägga sig ner utan Erik, men nu de andra nätterna så har jag forfarande legat och tryckt ute på min vänsterkant. I går kväll lade jag mig demonstrativt i mitten. Och sov faktiskt kvar så. Det kanske är vråljobbigt att sova utan Erik men jag måste iaf ta tillvara på de fördelar som finns med det.

Nu vill har jag dessutom druckit kaffe och tittat på nya säsongen av One Tree Hill, och vill verkligen börja unpacka och dona, men nånting säger mig att grannen under inte riktigt skulle uppskatta det...
Fast man kanske kan göra sånt tyst...

Annars så ska jag vänta på ett mail från Comviq, om det går som det ska så köper jag en ny telefon idag. Eftersom den gamle som egentligen blev en nödlösning från en nödlösnings nödlösning, bestämt sig för att dö lite då och då, fullkomligt sluka batteri och stänga av sig själv när någon ringer.
Så trots min motvillighet mot SMARTPHONES och TOUCHSCREENS och allt sånt, så lär det bli en sån.

Som sagt så kommer Ylva idag!
Efter det blir det möte på nya habiliteringscentrat, har ingen koll på vad vi kommer prata om, men jag vet att jag måste fråga hur det ser ut med läkarkontakter eftersom det börjar bli dags nu. Förhoppningsvis säger de att de visst kan bjussa på ett månadskort, men så stora förhoppningar har jag inte.
Sen ska jag våldsgästa två polare innan jag och en av dem åker in till vad som verkar vara en skitcool cowboysarbar med skitgod mat.
Det var planen iaf.

Kommentarer
Postat av: Vixina

Ooo, en som min, en som min!



http://www.pixmania.se/se/se/2833337/art/samsung/s5230-player-one-svart.html



Skitbillig, kan tappa den i marken och den tåler allt, bra batteri, går aldrig sönder och man kan ha den som mp3-spelare också även om det inte får plats med så många låtar i. jag gav 2.000 för min men nu r den nere i 655:- ser jag.

2012-01-18 @ 05:25:01
Postat av: Skallebank

Nä det blev en sån där ZTE Blade, för en tusenlapp inkl. ett års mobilsurf. Läste på rätt mycket om den, den verkar vara mest basic samtidigt som den har allt jag behöver för tillfället. Förutom en bra kamera då.

2012-01-18 @ 11:10:53
Postat av: Vixina

Ja men de tär ju egentligen en bättre deal för inget med surf lr sånt ingår ju i samsungen så där var du rätt ute. :)

2012-01-19 @ 02:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0