Rösterna är tillbaks.

Jag stod och borstade tänderna, när jag plötsligt hörde någon prata väldigt tydligt. Sen kom en till röst, och en till. Det var nästan så tydligt så jag kunde urskilja vad de sa.
Jag stod där ett tag och funderade vad jag skulle göra egentligen, innan jag insåg att det var grannens TV som lät... Haha, det är bara i badrummet jag hör den av någon anledning och det var första gången jag lade märke till det.

Nu har jag gjort rent min datorskärm också, efter ett halvårs lathet. Så nu ser det inte längre ut som att någon har nyst rakt på den när man tittar från sidan, det ser inte heller ut som att en fluga skitit på den så nu slipper jag missta bokstaven a för å på vissa ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0