Min smarta fåne.

Ja jag kunde ju inte förstå varför alla skulle ladda ner massa "appar" och "widgets", jag visste knappt vad hälften betyder. Menar herregud, vad gör folk med sina mobiler egentligen?
Igår aktiverades mitt simkort på nya telefonen och vips så sitter jag här med... en massa appar och widgets... Eller massa och massa, några stycken iallafall. Jag är ju en sån som vill kunna ställa in precis allt som jag vill ha det på telefonen, och bara för att kunna ändra bakgrunden precis som jag ville ha det så var man ju tvungen att ladda ner en widget. Eller om det var en app. En launcher iaf...
Tydligen så har jag 5k fria sms i månaden med, av någon anledning. Det är väl iofs bra för mig som har svårt att hålla mig kortfattat så det gärna blir två sms.
Och jag har sort of dubbel fri mobilsurf, av någon anledning.
Ja detta blir nog bra...
Om jag bara hittar nån bra app som byter ut de vidriga androidsmileysarna samtidigt som den gör att det blir "riktiga" smileysar när jag skickar sms till folk som inte har Android eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0