Booh.

Ensam igen.
Inte för att jag har något emot att vara ensam, tvärtom, faktiskt så finns det bara en sak som slår att vara ensam just nu och det är att vara med Erik.
Tiden har gått för fort som vanligt.
Förhoppningsvist kommer han kunna vara här i lite längre perioder ett tag, men tvivlar på att det kommer gå.

Jag är trött som en gris. Vill ha en påse chips och sätta mig i soffan med täcket över mig. Jag fryyyyser. Imorgon måste jag gå ner på stan, och kopiera en viktig sak. Jag viiiill inte. Men jag ska också köpa saker till håret, ty mitt projekt sluta-tvätta-håret-med-shampoo börjar imorgon. Då kan det ju låta underligt att jag ska köpa saker till håret, men jag måste ha ett visst sorts shampoo att tvätta med sista gången, och två sorters balsam. Känns som att det kommer gå och helvete, men mitt hår kan ju knappast må sämre.
Jag satt och funderade på idag att vi inte kommer få några shampookostnader sen, om detta funkar. Förut förbrukade jag och Gunnar trots allt en hel del shampoo iom att vi båda var långhåriga. Erik har ju knappt nå hår på skallen, vilket jag brukar vara väldigt avundsjuk på.

Jag hatar timmarna efter att han åkt. Jag bara sitter och glor och jag har bara en stor känsla av att allt känns så fel utan honom här. Ungefär som om man gått ner på stan och glömt tagit på sig byxor. Lika mycket fel känns det.
Skulle kunna spela WoW, men känner inte för att göra nåt. Blev faktiskt lte sugen på L2 men tvivlar på att några är inne där och det suger ju att spela själv.
Blargh.

elsieEdit: Loggade in och skulle göra en transmute med magen, visade sig att de behövde just en mage till en MgT hc. "Ehe, jag är seg som ett as, kan inte tänka, och jag ska vara mage därinne, kommer bli skitbra, speciellt när jag inte kört den på flera månader, och då bara två gånger!" Men jag var inte ens attunad, så det sket sig... Jag försökte iaf. Och, bara för att vara lite extra nördig, och för att visa att jag innerst inne är blond och är så snäll så jag har en gloria, så lägger jag in bild på min präst. Stfu, den har inte varit 70 så länge och jag har knappt instancat med den, därav skitgearen.
Jag var helt inställd på att köra holy, och tänkte att jag har ju ändå två casters förutom denna, men shadow är fan ballt asså...
Och apropå ännu mer WoW, jag och Erik tittade på fishbonefilmer från Naxx! (hiho, han har aldrig varit inne där, det har jaaaag) Nostalgiiiiiii! Vrålen på vent när Patchwerk gick ner, Winston som säger att han älskar oss... Jag saknar det. Somfan. HemBrant i all ära, men där känner alla alla typ och vi har aldrig 40-mannaraidat, fishbone var internationellt och räknades faktiskt som ett av topguilden. Dock skulle jag välja att raida 40-manna med HB istället för fishbone när som helst, om vi hade folk och om vi var så seriösa. Det skulle gå skitbra. När vi väl spelade. Sen att folk hela tiden får ryck och ska "sluta spela ett tag" är ju en annan sak.
Dessutom, HBs vent slår allt, att höra massa smålänningar skrika "Gasa, GASA GASA GASA!".
Och hur jag kom in så mycket på WoW nu vet jag inte riktigt. Jag antar att jag bara saknar de gamla dagarna när man satt på vent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0