Klockan är bara barnet.

Men jag har varit vaken många timmar.
Mor har varit här och kollat in kläder som jag rensat ur, och jag rensade ur lite mer prylar, det slutade med att vi fyllde hela skuffen på bilen.
Åkte och handlade, visste inte riktigt vad jag skulle köpa så det blev en udda blandning av grapejuice, saft, nån energidrink som jag vill prova, och cevapicci. Och såna där bäbisgurkor.
Gav bort min skinnrock idag. Det sved, men det är bara inse att jag aldrig kommer använda den igen. Hade den året runt under några år, men nu... nä. Jag kommer säkert springa över dit och prova den nån gång dock...

Jag borde verkligen VERKLIGEN boka tvätt-tid så snart som möjligt. Igår råkade jag glömma den. Men jag ooooorkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0