Beställa saker.

Jag hatar att beställa saker från Yves Rocher. Slutar alltid med att jag sitter med huvudvärk och är helförvirrad. Den här gången trodde jag att det skulle gå bra, för jag visste ju minsann vad jag ville ha. Men så har de tagit bort den produkten! Självklart. Den som luktade så gott :( Men nu blev det en annan ansiktskräm iaf, får väl se..
Dumhuvud som man är kom jag ju på först efter att jag skickat beställningen att jag kunde ju fråga Emma t ex vad det är för skillnad mellan ansiktsvatten och ansiktsrengöring. För jag trodde ansiktsvatten VAR rengörande.
Min hy har fått för sig att vara riktigt bråkig, så har blandhy så det hette duga nu. Och jag är ju inte riktigt inne på sånt där.
Sen var det nån gräslig klocka man skulle få gratis, men jag valde tre småprodukter istället. Tre prylar är bättre än en, lixoM. Och jag tycker om prylar.

När jag kollade posten så upptäckte jag att det låg en paketavi där med, ett rekommenderat paket. Jag hade ingen aning om vad det kunde vara, var så nyfiken att jag nästan gick ner och hämtade det. Men kom på att det antagligen bara var mina skolhälsovårdsjournaler. Tänkte vänta tills paketet från Yves Rocher kommer, så hämtar jag ut det samtidigt. Fast det är iofs på olika ställen, antar att jag får hämta ut det kommande paketet på videobutiken där de alltid har så jävla otrevlig personal.

Mitt huvud säger bang-bang nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0