Vad har tele2 gjort nu då?
Jo, DE HAR SKICKAT YTTERLIGARE EN JÄVLA FAKTURA TILL FEL ADRESS, dessutom för den månaden jag skulle få gratis.
Igår sa ju förihelvete snubben att han hade ändrat min adress i databasen, att det inte var acceptabelt att de hade fel adress. Nu när jag ringde dem igen så var det den där andra adressen som stod där, fortfarande.
Nu börjar jag ju tro att det är Samhall som jobbar där.
Ekonomiärendet är inte avslutat, så jag ska ringa tillbaks på måndag. Vilket betyder att jag tills måndag får gå i ovisshet om jag betalat nästan 900:- i onödan + att jag måste betala 1k till inkasso också.
Jag sade att jag ville ha en skriftlig bekräftelse på att vi hade talats vid, men hon i kundservice förstod inte hur jag menade. Jag var så jävla förbannad, men jag tror fan inte att jag uttryckte mig så klumpigt.
"Förra gången en på kundservice sade att han hade ändrat min adress i er databas så gjorde han tydligen inte det, därför vill jag nu ha en skriftlig bekräftelse från dig att adressen nu är ändrad"
"Men jag förstår inte, jag kan inte skicka något till dig, ärendet är inte avslutat än"
"Nej men du har ju ändrat min adress i er databas nu, eller?"
"Ja, det har jag gjort"
"Bra, då vill jag ha en skriftlig bekräftelse på det hemskickat till mig"
följt av en förklaring om att det kundtjänst sagt till mig tidigare uppenbarligen inte stämt.
Hon fortsatte hävda att hon inte kunde skicka något alls till mig, men till slut så sade hon att hon kunde det.
Jag tänker fan ringa tillbaks imorgon och kolla hur det går, vill inte tänka på det här över helgen...
Fan nu upptäckte jag ett till fel på räkningen, en jävla påminnelseavgift?! Fakturan ska vara inne 27/7, och de har redan lagt på en påminnelseavgift??
Ringde dem nu.. Iom att de skickat fakturan till fel adress så skulle jag betala den och sedan få påminnelse avgiften avdragen nästa månad.
"Men den månaden skulle ju vara kostnadsfri för mig."
"Eh, ja.. men då drar vi av den på månaden därefter!"
Nu minns jag inte ens vad vi kom överens om när det gäller att få det skriftligt... De skulle kunna lova mig hur många gratismånader som helst och sen ändå komma och säga att de inte lovat något för att jag inte har några bevis på det.
Jag är bara så jävla less. Jag orkar inte tänka på det mer nu, ska ringa imorrn igen och kolla om de skickat iväg de skriftliga intygen.
Sen ringa på måndag igen om jag inte får besked om inkassot imorrn.
Om de fortfarande krånglar går jag vidare tillvaddetnuär. Konsumentverket?
Whatever.
Igår sa ju förihelvete snubben att han hade ändrat min adress i databasen, att det inte var acceptabelt att de hade fel adress. Nu när jag ringde dem igen så var det den där andra adressen som stod där, fortfarande.
Nu börjar jag ju tro att det är Samhall som jobbar där.
Ekonomiärendet är inte avslutat, så jag ska ringa tillbaks på måndag. Vilket betyder att jag tills måndag får gå i ovisshet om jag betalat nästan 900:- i onödan + att jag måste betala 1k till inkasso också.
Jag sade att jag ville ha en skriftlig bekräftelse på att vi hade talats vid, men hon i kundservice förstod inte hur jag menade. Jag var så jävla förbannad, men jag tror fan inte att jag uttryckte mig så klumpigt.
"Förra gången en på kundservice sade att han hade ändrat min adress i er databas så gjorde han tydligen inte det, därför vill jag nu ha en skriftlig bekräftelse från dig att adressen nu är ändrad"
"Men jag förstår inte, jag kan inte skicka något till dig, ärendet är inte avslutat än"
"Nej men du har ju ändrat min adress i er databas nu, eller?"
"Ja, det har jag gjort"
"Bra, då vill jag ha en skriftlig bekräftelse på det hemskickat till mig"
följt av en förklaring om att det kundtjänst sagt till mig tidigare uppenbarligen inte stämt.
Hon fortsatte hävda att hon inte kunde skicka något alls till mig, men till slut så sade hon att hon kunde det.
Jag tänker fan ringa tillbaks imorgon och kolla hur det går, vill inte tänka på det här över helgen...
Fan nu upptäckte jag ett till fel på räkningen, en jävla påminnelseavgift?! Fakturan ska vara inne 27/7, och de har redan lagt på en påminnelseavgift??
Ringde dem nu.. Iom att de skickat fakturan till fel adress så skulle jag betala den och sedan få påminnelse avgiften avdragen nästa månad.
"Men den månaden skulle ju vara kostnadsfri för mig."
"Eh, ja.. men då drar vi av den på månaden därefter!"
Nu minns jag inte ens vad vi kom överens om när det gäller att få det skriftligt... De skulle kunna lova mig hur många gratismånader som helst och sen ändå komma och säga att de inte lovat något för att jag inte har några bevis på det.
Jag är bara så jävla less. Jag orkar inte tänka på det mer nu, ska ringa imorrn igen och kolla om de skickat iväg de skriftliga intygen.
Sen ringa på måndag igen om jag inte får besked om inkassot imorrn.
Om de fortfarande krånglar går jag vidare tillvaddetnuär. Konsumentverket?
Whatever.
Kommentarer
Trackback