Gnnwääh... tele2.

Jag skulle ju få en gratismånad. Misstaget jag gjorde var att inte fråga VILKEN månad det gällde.
Trofan att de skickar en faktura för den här månaden...
Så jag ringde upp dem, han i kundservice satte mig på hold i 7 minuter, sen kom han tillbaks och sa att "Ja jag hittar på tre olika ställen där det står svart på vitt att du ska få en betalningsfri månad, så jag vet inte varför det inte är inlagt faktiskt".
Så jag får snällt betala för denna månaden också. Han skulle skicka ett till ärende om det, också att jag skulle få det justerat med påminnelseavgiften då de skickade till fakturan till fel adress. Det är lustigt, de kan inte erkänna att det är deras fel att de skickade den till fel adress, men jag slipper påminnelseavgifen ändå?
Aja.
Kan ju alltid hålla tummarna för att jag får nästa månad gratis. Den senaste fakturan skickade de till fel adress, men nu har jag ett brev från dem där det står att de ändrat den till rätt adress iaf. Men det kanske är mitt ansvar ändå. Måste kolla upp det...
Vad jobbigt det måste vara för de på kundservice att ta tag i skiten ekonomiavdelningen ställer till med.

Jag ska iaf börja fetspara pengar nu. Om jag skulle kunna säga upp tv-abonnemanget så skulle jag göra det, men det är ju fockin bindningstid på det också. Dock måste jag säga att det funkat normalt, inga problem där.
Och det är väl kanske lite illa när man blir förvånad för att något funkar normalt, men oh well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0