Gwah, kundservice via telefon...

Varför kan de inte bara svara på mail istället?
Nu har jag beställt TV och internet iaf. Självklart var man tvungen att ringa två olika nummer. Internettjejen var väldigt trevlig, men hon sa att jag slapp startavgiften. "w00t", sa jag, "varför då?". Då var hon tvungen att dubbelkolla, och visst var det en startavgift på den summan jag trodde. Fan det hade varit bra fint annars...
Alltså det blir ju lite krångel, jag kan ju antagligen flytta nästa vecka, men vette fan när allt blir aktiverat, liXoM. Bredbandspaketet ska skickas till mor iaf (måste komma ihåg att säga det till henne också >_<), så det lär ju hur som helst ta minst två veckor. Iofs frågade jag om det bara var att plugga in allt i väggen och köra så fort man fick prylarna, eller om de var tvungna att aktivera nåt först, men det var tydligen bara att köra på. Undrar hur de sätter fakturan då bara.
Det hela gjorde mig mest förvirrad.

Sen fick jag papper från försäkringsbolaget, "Läs igenom och se så att allt stämmer".
Tjohej, nej jag har ingen jävla säkerhetsdörr eller något larm, jag vill heller inte att försäkringen ska börja gälla från igår.. Så var tvungen att ringa dem också. Det gick smidigt dock, och det gör att jag nog slipper betala den fakturan den här månaden.

Dessutom är sängen jag ska ha slut på IKEA i Västerås och Kungens kurva, och den finns öht inte i Örebro. SJÄLVKLART. Den finns i Barkarby, men ärligt talat har jag ingen koll på hur lång tid det tar att köra dit. Huvudsaken är la att jag har en madrass att sova på iaf, och sådana fanns det på alla varuhus.

Dessutom har jag noll pengar på mobilen, så folk som SMS:ar kan inte vänta sig nåt svar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0